128 gostiju, 0 korisnika

Poslednje poruke

Autor Tema: Google definitivno ulazi u telekomunikacije!  (Pročitano 1323 puta)

Miwosh

  • Gost
Google definitivno ulazi u telekomunikacije!
« poslato: Decembar 10, 2007, 18:26:49 »


Internet gigant Google potvrdio je u nedelju najave da ulazi u biznis telekomunikacija tako što će konkurisati za frekvencije na teritoriji SAD.

Google želi da postane Wireless internet provajder i postane ozbiljan konkurent telekomunikacionim "mamutima" kao što su AT&T i Verizon.

Google će sam, bez pomoći neke druge kompanije konkurisati za frekvencije 700 megahertza sa idejom da pokrije Wireless mrežom celu Ameriku a analitičari sa Wall streeta predvidjaju da bi izgradnja mreže mogla da košta oko 10 milijardi dolara...



izvor: (MONDO)

Van mreže Sephiroth

  • Moderator
  • Ne silazi sa Foruma
  • *****
  • Poruke: 6322
Re: Google definitivno ulazi u telekomunikacije!
« Odgovor #1 poslato: Decembar 10, 2007, 19:47:41 »
poslednje vesti: strucnjaci nineta i medianisa su vec na putu, i pocinju za 2 dana sa montiranem wireless opreme za google.....
salu na stranu, svi mi smo dopustili da google postane gigant, pored ovog projekta kompanija razvija i OS za mobilne uredjaje, tako da ce mo jos vise da se susrecemo sa google-om u buducnosti. ja, kao i pre desetak godina i danas koristim yahoo :-P
Neon Genesis Evangelion

Van mreže zarej

  • Administrator
  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 2496
  • lose programe iskljucicu trajno...
Re: Google definitivno ulazi u telekomunikacije!
« Odgovor #2 poslato: Decembar 11, 2007, 03:06:35 »
Jeste svi smo doprineli a zasto? Zato sto google ima dobru politiku ja sam se vise puta pitao kako im se isplati. Imaju web pretrazivac bez reklama, imaju gmail sa 2gB prostora isto bez reklama, imaju picassaweb takodje bez reklama. Ljudi to koriste masovno jer im zavrsava posao i izgleda profesionalno. Jedino sto ja znam odakle zaradjuju je preko reklamica na raznim sajtovima adds by google i reklamama na raznim sajtovima koje drze izmedju ostalih i youtube.
"Ne možes samo pitati korisnike šta je to što oni žele i onda se truditi da im to i daš. Dok ti to napraviš, oni će poželeti nešto drugo". (Inc Magazine, 1989.)

"Veoma je teško dizajnirati proizvod za određenu grupu. Često ljudi ne znaju šta žele dok im to ne pokažeš". (BusinessWeek, maj 1998.)