83 gostiju, 0 korisnika

Poslednje poruke

Autor Tema: Shekspir vs Bejkon ;) prava istina ?  (Pročitano 5060 puta)

Van mreže cek11

• Novajlija
  • *
Shekspir vs Bejkon ;) prava istina ?
« poslato: Jul 14, 2010, 12:41:57 »
Poz ljudi nov sam na forumu :) pa cu vam dati jednu zanimljivu temu koju sam dao profesorki srpskog : P gl 4 me :) .