55 gostiju, 0 korisnika

Poslednje poruke

Autor Tema: Tuberadio.fm  (Pročitano 3973 puta)

Van mreže Sale

  • Administrator
  • Ne silazi sa Foruma
  • *****
  • Poruke: 4738
  • Live in your world, play in ours.
    • Mega blog
Tuberadio.fm
« poslato: Oktobar 24, 2009, 10:33:01 »

TubeRadio.fm je moćna web aplikacija za slušanje muzike (i gledanje spotova) koja koristi Youtube kao bazu podataka. Za razliku od Deezer-a i sličnih servisa ovde se može naći i solidna baza domaćih pesama. Korisnički interfejs je simpatičan za korišćenje, aplikacija se može koristiti bez upisivanja (besplatna je i preporučljiva radi čuvanja vaših playlisti). Korišćenje je jednostavno: u polje za pretragu ukucate ime izvođaća, TubeRadio će vam predstaviti njegovu diskografiju, odaberite želejni album i dodajete ga klikom u vašu playlistu (add to playlist). Tad aplikacija pretražuje Youtube i kompletira dotični album pesmama istog. Dok slušate pesme možete pročitati biografiju/diskografiju izvođaća ili baciti oko na tekst pesme ;)


Naravno kvalitet zvuka nije na nivou Deezera i njemu sličnih, ali ova aplikacija završava posao i mislim da će se lako naći među vašim favoritima. Zato isprobajte ga na http://www.tuberadio.fm .

Evo malog video tutorijala:

New Features for TubeRadio! Small | Large


Enjoy the music ;)

Mega blog Blog koji prati novosti iz sveta filma, muzike, tv serija, interneta, softvera, video igara, stripova i još ponečeg...

Van mreže zarej

  • Administrator
  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 2496
  • lose programe iskljucicu trajno...
Odg: Tuberadio.fm
« Odgovor #1 poslato: Maj 23, 2010, 20:04:43 »
Odlicna stvar je ovaj TubeRadio, sve sto fali youtubeu ovaj plejer ima. Uklopio je odlicno last.fm i youtube tako sto sa last.fm-a dovlaci sve informacije a sa youtube pokupi samo numeru. Oduvek mi je nedostajao dobar menadzment plejlisti na youtubeu i to da moze da se pravi plejlista dok u pozadini ide muzika. Dobra stvar je sto moze i cele albume da pusta.
"Ne možes samo pitati korisnike šta je to što oni žele i onda se truditi da im to i daš. Dok ti to napraviš, oni će poželeti nešto drugo". (Inc Magazine, 1989.)

"Veoma je teško dizajnirati proizvod za određenu grupu. Često ljudi ne znaju šta žele dok im to ne pokažeš". (BusinessWeek, maj 1998.)