48 gostiju, 0 korisnika

Poslednje poruke

Autor Tema: Svrljig na Twitteru  (Pročitano 3295 puta)

Van mreže zarej

  • Administrator
  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 2496
  • lose programe iskljucicu trajno...
Svrljig na Twitteru
« poslato: Oktobar 20, 2009, 19:06:59 »


Od danas je moguce pisati sve sto zelite da podelite sa ostalima a povezano je sa svrljigom preko vaseg Twitter naloga i vasa poruka ce se pojaviti na sajtu www.svrljig.org. Da bi se poruka pojavila na ovaj sajt potrebno je da u tekstu poruke unesete #svrljig. Na ovom sajtu se selektuju poruke koje u sebi nose hashtag #svrljig i svrljignet.

Znaci preko vaseg Twitter naloga ukucate npr. poruku: grozno vreme u Svrljigu #svrljig i poruka ce se pojaviti ubrzo bez potreba za refreshom na stranici www.svrljig.org
"Ne možes samo pitati korisnike šta je to što oni žele i onda se truditi da im to i daš. Dok ti to napraviš, oni će poželeti nešto drugo". (Inc Magazine, 1989.)

"Veoma je teško dizajnirati proizvod za određenu grupu. Često ljudi ne znaju šta žele dok im to ne pokažeš". (BusinessWeek, maj 1998.)

Van mreže Sale

  • Administrator
  • Ne silazi sa Foruma
  • *****
  • Poruke: 4738
  • Live in your world, play in ours.
    • Mega blog
Odg: Svrljig na Twitteru
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 20, 2009, 21:09:32 »
Odlična ideja zarej; na ovaj način je domen www.svrljig.org opet u funkciji a istovremeno se vlasnicima Twitter naloga omogućava da postuju svoje poruke i linkove. Za sve one koji još ne poznaju Twitter pripremam temu vezanu za njega, njegovo korišćenje i dodatke za njega. Stay tuned  :uu:
Mega blog Blog koji prati novosti iz sveta filma, muzike, tv serija, interneta, softvera, video igara, stripova i još ponečeg...

Van mreže zarej

  • Administrator
  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 2496
  • lose programe iskljucicu trajno...
Odg: Svrljig na Twitteru
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 20, 2009, 21:28:32 »
Ideja nije moja nego Wingsova ;)
"Ne možes samo pitati korisnike šta je to što oni žele i onda se truditi da im to i daš. Dok ti to napraviš, oni će poželeti nešto drugo". (Inc Magazine, 1989.)

"Veoma je teško dizajnirati proizvod za određenu grupu. Često ljudi ne znaju šta žele dok im to ne pokažeš". (BusinessWeek, maj 1998.)