477 gostiju, 0 korisnika

Poslednje poruke

Autor Tema: Besplatni Putnički džepni rečnik  (Pročitano 4411 puta)

Van mreže Sale

  • Administrator
  • Ne silazi sa Foruma
  • *****
  • Poruke: 4738
  • Live in your world, play in ours.
    • Mega blog
Besplatni Putnički džepni rečnik
« poslato: Decembar 10, 2009, 17:29:01 »
Besplatni Putnički džepni rečnik


Članovi Kluba putnika Srbije udruženim snagama napravili Putnički rečnik koji danas broji 19 jezika, sa tendencijom stalnog porasta. Za sada su tu svi svetski jezici (engleski, francuski, nemacki, ruski), ali i kineski, farsi, malajski, arapski, jermenski...

Sama ideja pokrenuta je u oktobru 2007. godine, na Forumu vebsajta Putnika Srbije. Prvih trinaest jezika objavljeno je avgusta 2009. Od onda se baza stalno širi. Putnički rečnik je besplatan i svako ga može da ga preuzme na sajtu Kluba putnika Srbije i odštampa.

preuzeto sa: http://www.serbiatravelers.org/putnickirecnik
Mega blog Blog koji prati novosti iz sveta filma, muzike, tv serija, interneta, softvera, video igara, stripova i još ponečeg...

Van mreže oVermind

  • Moderator
  • Ne silazi sa Foruma
  • *****
  • Poruke: 3726
Odg: Besplatni Putnički džepni rečnik
« Odgovor #1 poslato: Decembar 10, 2009, 18:54:46 »
E znam ovo, zamalo i ja da ucestvujem u tome, trebao sam da prevedem nekih 20tak stranica nego ispalih ljude slucajno...zivot me odnese na drugu stranu i ja zaboravih...damn mogo sam sad da se ponosim ovim tekstom

Van mreže zarej

  • Administrator
  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 2496
  • lose programe iskljucicu trajno...
Odg: Besplatni Putnički džepni rečnik
« Odgovor #2 poslato: Decembar 10, 2009, 21:33:59 »
Ljudi se bas trude, sve pohvale. Jos jedna stvar koja je korisna sa njihovog sajta je -autostoperski vodic http://www.serbiatravelers.org/stoperski-vodic Jednom mi je bio bas koristan kad sam stopirao do Novog Sada.
"Ne možes samo pitati korisnike šta je to što oni žele i onda se truditi da im to i daš. Dok ti to napraviš, oni će poželeti nešto drugo". (Inc Magazine, 1989.)

"Veoma je teško dizajnirati proizvod za određenu grupu. Često ljudi ne znaju šta žele dok im to ne pokažeš". (BusinessWeek, maj 1998.)